Okej en sjuk grej

Det är 3 plusgrader, soligt ute och det SNÖAR! Har aldrig varit med om något liknande innan. Är detta normalt? Jag trodde ju att snön kom från molnen, rätta mig om jag har fel...

Joco vill åka iväg och köpa en ny mobil, men han vill ha en Iphone, någon som vet om de har kommit ut i Sverige ännu? En kille på Elgiganten sa att de kommer ut i April, men dom finns iallfall att köpas på blocket.


bild: www.mobilkoll.se

Ska nog köpa mig en iphone jag med, NÄR jag har betalat färdigt min mobil. Det är så jobbigt med alla dessa nya mobiler som kommer ut, så fort man har köpt sig en mobil som är grym kommer det ut en ännu grymmare...


Bye bye darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0