Ska hem till Evelina :D

Va sjukt det låter. Ska hem till Evelina. Bebisen vet ju inte ens själv att hon har ett hem. Hahaha. Det var länge sedan jag såg sötisen. Tre veckor sedan nästan. Nu får vi hoppas att hon inte har glömt bort sin snälla gudmor. Ville köpa henne någonting fint i Barcelona men det fanns INGA barnkläder! Inte ens på HM. Jag undrar vart alla mammorna köper kläder till deras barn?

Min moster är så underbar så hon betalde för en extra resväska till Spanien där hon packade ner alla Mickis gamla barnkläder. Och när vi var i Spanien gav hon dom till en tjej vi lärde känna. Hon hade själv inga barn men hennes vänner hade så hon skulle ge kläderna till dom.

Nu får vi hoppas att det är så eller så kommer hon väl ställa sig på någon marknad och sälja dom. Jag tror ju aldrig att någon är snäll. Det kommer senare när jag känt personen i några månader. Så vi får ju hoppas att hon gav kläderna till sina vänninor som behövde lite kläder. MEN jag tror att hon har ställt sig på någon marknad och sålt dom. Gud får bestäma vad han vill göra med henne isåfall...

NÄSTA EVELINA BEBISEN :D:D:D:D:D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0