Vilken skön söndag

Vi har käkat god mat, som syrran och jag har gjort och sedan har vi bakat en kladdkaka. Så nu är alla mätta och belåtna. Men det var ett litet tag sedan vi åt så jag börjar känna mig lite hungrig. Vet inte vad det är med mig är hungrig hela tiden. Äter till och med mer än Joco. Ångest.

Har suttit och läst nyheterna på aftonbladet.se som vanligt och jag fastnade för den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2011854.ab 
Han killen Robert ska bara jobba tre timmar om dagen för det är det han får betalt för, men han har nu varit där i 12 dagar i rad för kvinnan klarar sig inte själv. Han säger att han skiter i pengarna att han bara vill hjälpa henne. När jag läste artikeln så fick jag tårar i ögonen. Ibland glömmer man att det faktiskt finns änglar.....

Nu ska jag försöka få med mig Joco till mcdonkan, mmm va gott :) (shit vilken fetis jag har blivit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0