Akuten

Kom precis hem från akuten.
Baby hade fått en stor knöl vid örat så halva ansiktet var svullet plus att han hade tre stora "finnar" på samma halva utav ansiktet.

Läkaren sa att det var bältros. Just great, jag tror inte att jag har haft vattkoppor så nu kommer jag la få det för läkaren sa att bältros smittar, men då får man inte bältros utan vattkoppar istället....

Han sa iallfall att man kunde få det av stress och för lite sömn. Och Joco är ju stressad över skolan och så, men men han kommer att klara av skolan och om några år ska han bygga oss ett hus. Wiiii!!

Nej nu ska jag nog lägga mig. Imorgon jobbar jag från 12:30-21, hatar det!

Byebye darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0