Kan inte sova

Ligger i sängen och är superpigg. Inte så bra med tanke på att jag ska upp om cirka 5 timmar. Ångest.

Har legat hela kvällen och tittat på Cashmere Mafia. Tycker verkligen om den.

Satt faktiskt ute på balkongen förut och försökte föreställa mig mitt liv om ca 15 år. Jag föreställde mig typ en sån lunch med mina tjejkompisar. Och där såg jag er dirket, Emy, Dzana och Persa. Ni bara fanns där. Dzana du var den flummiga som vanligt, Emelie var den som hade svar på allt och Perso var den som var mest "upptagen". Haha.

Undrar om vi om femton år kommer att sitta så runt ett bord, pratandes om våra problem, jobb och familj? Det hoppas jag verklligen, för med en framtid med er har jag mycket att se fram emot.

Nu ska lilla jag försöka sova, kanske somnar runt två om jag har tur....

Byebye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0