Roligt

Föressten ville bara tacka er kära läsare för att ni följer min blogg.

Visste inte att så många utav mina vänner ens läste min blogg, tack mina underbara läsare som följer mig i mitt liv och i min  simpla vardag.

Inte för att ni är så många läsare eller för att det skulle hända nått spännande i mitt liv, haha, men men tack ändå fortsätt ni läsa om Natitas simpla liv.


Nati nati på er

Lite bilder, vet själv att det är kul att titta på folks bilder =)

image411
Tror detta var för tre år sedan. Baby, Jag, Nenad och Dragan

image412
Syrran, jag och kusin i i famnen. Detta var för två är sedan när vi stog och sålde på Hammarkullekarnevalen.

image414
Emmy och Jag studenten 2006

image415
Dzana, Kikkson, Emmy Och Jag, studenten 2006 (tack för att jag får synas er töntar)

image416
Jag och Baby i Spaninen 2007

image417
Babys bror och Jag i Spanien 2007

image418
Banana och Jag 2005



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0