Väntar

Sitter och väntar på tjejerna som ska hämta upp mig. Vi ska fira Persas födelsedag idag, hon vet inte om det så det blir en liten överasskning (stavas det så?)

Vi ska först åka och äta någonstans och sedan ska vi till någon klubb och dansa. Visst låter det underbart?

Har på mig mina skor från ellos jag beställde i februari någongång. Äntligen kan jag ha på mig dom. Dom är höga men väldigt bekväma. Jag ska inte säga för mycket nu, ska först ha på mig dom hela kvällen idag och så får vi se.

Zooma
Bild lånad från ellos.se

Ha nu en trevlg kväll!

Byebye darlings!

Kommentarer
Postat av: leia

riktigt snygga är de iaf....fick hem ett par skor därifrån idag....men dom var inte alls bra....skitkonstiga:(



kramar

Postat av: Emelie

Haha Natta ditt jävla svenska 11 barn :-) Överraskning hahahhahah

2008-06-02 @ 07:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0