Fredag

Hello hello. Jag vet, jag har varit usel på att blogga de senaste veckorna men fan jag vet inte. Jag har tappat lusten tror jag. Vill gärna ha den tillbaka så vi får hoppas på att den kommer tillbaka snart. Jag har haft väldigt mycket att tänka på på sistonde så jag hoppas att ni kan förstå mig. Jag har inte heller mått så bra men jag kämpar mig upp igen.

Vad händer till helgen då? Jag själv ska jobba hela helgen, det är så himla tråkigt att jobba på helgerna men vad gör man? Jag ska vara glad att jag har ett jobb nu när det finns så många ofrivilligt arbetslösa människor. C och jag har fått ett erbjudande om att byta ut våran lägenhet till en annan mitt i stan. Jag är riktigt sugen, men vi har ju precis börjat tapetsera om här hemma och det är så fint nu. Och jag som vill ha barn inom en snar framtid tycker inte att stan verkar vara ett så barnsäkert område. Äh jag vet inte, i-landsproblem vet ni...

Kommentarer
Postat av: Lorena Navas

Oh my god!! Hur snar då?? Är det sant? Är det inte för tidigt? Jag låter som en tant....hahahha.Varför så tidigt o så ungt? med snar kanske du menar tre-fem år? Eller? Många frågor I know bara orolig.

2008-11-08 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0