Godnatt

Hej på er. Har inte kunnat blogga idag då vi har haft gäster hela dagen. Bland annat syrran och Dzana var här. Vi har sjöngt singstar hela kvällen. Halsen min är helt slut. Och Dzana tror hon har hittat en dold stjärna, syrran då. "Du sjunger så bra Vanne, med takt och allting, du har en talang du har dolt för oss." Hon är söt Dzana. Jag blev så glad över att få träffa Dzana, det var så länge sedan vi sågs sist. Jag hade verkligen saknat henne.

Imorgon skulle jag egentligen vara ledig men jag ska jobba extra från 7-12 så nu kära vänner säger Natita godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej nathalie.

Jag tycker det är väldigt tråkigt att du inte bloggar så mycket senaste tiden..brukar alltid gå in och läsa din blogg

2008-11-06 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0