På jobbet

Har lite bilder att visa er från jobbet idag:







Jag fick både sitta på Tess knä OCH takilberöring. Vilken lyx. Hehehe. Mina arbetskamrater är så snälla som tar hand om mig. Jag tror inte att det finns bättre arbetskamrater. Zorcia lekte doktor och tog både mitt blodtryck och mitt blodsocker värde. Hon skakade på huvudet och konstaterade att allt inte stod rätt till. Hahaha. Du skulle bli en underbar läkare vännen min. Men då får du inte använda din rosa urringade tröja. Nu ska jag sova. Hoppas ni alla mår bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOOOOOOOOOW sikka snyggingar.....

Kan du inte maila över de bilderna till mig??

Puss på lilltån.

2008-11-18 @ 20:46:38
Postat av: Anonym

Haha... Jag vet den rosa passar mig inte som läkare... näst gång ska jag ha en vit rock:)

2008-11-18 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0