Latinos



Jag blir så glad! :-)
Latino hasta la muerte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va kul med det videoinlägget var såå längesen man hörde den låten haha..nää nu blev jag glad iaf haha

2008-10-24 @ 08:18:20
Postat av: Lorena

Heeeej! Gud du fick mig att dansa!!! Det var så länge sen jag hörde låten o minns festerna vi hade då vi dansade till den låten.

Det var dagens träning...hahahhaha. Shit hoppade t.om hahahha det kanske inte var så bra i min tillstånd nu i min 33 veckan!!! Det blev en liten hopp.

Kul att läsa din blogg råkade få syn på den på facebook o blev nyfiken. Min syster håller också på med det. Kul att se bilderna på lgh. Vilken förändring!!!

HA det bra o hälsa Cristian. Kram

2008-10-24 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0