Leker med bilden


Jag och C idag hos mami och papi.

Hur har eran dag varit? Märker ni hur omtänksam jag är? Frågar alltid hur eran dag har varit men det är ingen som svarar! Jaja, ska inte tvinga er att kommentera heller men ni ska veta att ni kan vara helt anonyma när ni kommenterar. Alltså behöver ni inte lämna ut eran hotmail eller ens skriva erat namn. Just so you know. Kommentera mera va fan. Måste ju få lite feedback!

MIN dag har i alla fall varit bra om det är någon som är intresserad. Låter jag lite irriterad idag eller? Har ju inte fått min dagliga dos... Måste vara det. Vi har i alla fall varit hos mina morföräldrar idag som bjöd oss på middag. Mycket gott. Det bästa med att bli bjuden på middag hos mami är att hon alltid lagar sååå mycket mat så jag tar alltid med mig en matlåda hem sedan. Så nu slipper jag laga mat till imorgon. Nu har C och jag våra matlådor färdiga till imorgon. Bra va?

Kommentarer
Postat av: hmm

har en liten fråga! Vad hände med Josip? ni va ju tesammans så länge? o hur träffade du c?

2008-10-19 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0