Ner och upp, upp och ner

Gud vad glad jag blir när jag ser att någon har kommenterat och att den här personen skriver så fina saker till mig. Tack så mycket vem du nu än är. Kanske någon jag känner? Jag blir i alla fall genast på bättre humör. Tack.

Jag måste erkänna att jag försöker vara stark försöker visa att jag är stark och jag är nog stark men ibland blir det bara för mycket.

Nu till något roligare. Min lilla kusin Miki fyller år på lördag och det ska firas med en maskeradfest. Visst låter det kul? Jag har aldrig varit på en maskeradfest innan (mammas fel) så nu längtar jag verkligen. Jag ska klä ut mig till en ängel eller till en djävul. Egentligen hade jag velat klä ut mig till en sexig sjuksköterska men men det är ju ett barnkalas som sagt. Vad skulle alla mammorna på festen säga om jag kom där med min mini korta sjuksköterskadräkt? Ha ha ha. Jag föreställer mig deras äcklade miner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.. känner o känner. Vi känner inte varandra på det sättet men har gått i samma skola under högstadiet o så typ.. men väljer att inte avslöja mej. men läser din blogg varje dag och tycker det är väldigt kul =)så blir bara glad att jag kan ge dej lite glädje tillbaka =))

2008-10-23 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0