C&C

Lite bilder från Cristians och Claudios födelsedagsfirande

    
     

Det var en skön dag. Cristians närmaste vänner och våra familjer gjorde det till en fin dag. De fick fina presenter och vi åt massa gott; empanadas, pastel de choclo och torta de milhojas. Gott!

Nu sitter jag här iallafall med alla dessa räkningar. Varför? Man längtar till lönen men glömmer av att iallafall hälften av de pengarna ska gå till hyran och alla räkningar. BLÄÄÄ!!

Nej, nu ska jag försöka göra om min sida lite. Har tröttnat på designen. Vi får se om jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: TesSecret

men hallå gumman!!!!!!

De va fan inte igår .....asg asg.Jo de va de visst de!

Lycka till me stylingen på THE BLOG.

Puss o kram så ses vi på jobbet snart!!

Tess

2008-09-24 @ 17:58:38
URL: http://tesssecret.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ska du säga, du bjöd inte mig på nån tusenblads tårta :-) Saknar dig... Kom förbi så ska jag baka åt dig min lilla vän och laga mat åt dig med för den delen =)

2008-09-24 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0