Länge sedan nu

Ja det var ett tag sedan man bloggade. Ja vad har jag gjort då? Bara det gamla vanliga, jobbat och sovit och jobbat. Roligare än så blir det inte. För även fast det är fint ute så kommer hemmafrugan Natalie fram och ska storstäda hela lägenheten. Ja man vill ju inte ha en stökig lägenhet nu när våren är här. Detta är mitt sätt att välkommna den och så får vi hoppas på att den vill stanna. Men vi alla vet ju vilken lurig månad april är...tyvärr. Nu har vi kört igång tre tvättar med kläder och vi har tre kvar. Hur kan vi samla på oss så mycket kläder på så kort tid? Vi är ju värre än småbarn. Idag blir det grillad kyckling med parmesanlinser och isbergssallad till. Det ä gott och det tar bara någon minut att göra. Nu är jag ledig i hela TRE dagar. Gud så skönt. Så imorgon ska jag tvätta fönster. Solen kan ju inte lysa igenom våra fönster riktigt, så skitiga är de.





Här är en bild på nya frissan och nya jackan från sisters. Den är riktigt snygg och den har så fräcka detaljer som man tyvärr inte kan se på bilden. Sedan så köpte jag en storlek större för att jag även vill ha jackan till hösten men en tjock tröja under. "Jag" klippte bort pagen och klippte upp det. Jag känner mig riktigt fräsch i den nya frissan (på bilden är jag trött). Ha det nu så bra kära vänner.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håret är jätte fint :-) ska du spara till långt nu??

Är det den skinjackan vi tittade på sist?? SKIT SNYGG!!!!

Puss

2009-04-02 @ 20:28:36
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

jajamensan ja ja ja på båda frågorna. C vill ha mig med långt hår, han har ju sett hur jag ser ut på de gamla bilderna och han frågar mig HUR jag kunde klippa mig så kort. hehehe. Och det är nog den jackan jag testade sist vi sågs ja. äntligen köpte jag den, 1900 kr fattigare är man nu då, jippy!

2009-04-02 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0