Närbilder

Nu har vi tvättat färdigt och nu är jag helt slut! Jag ligger här i sängen och vill bara sova. Jag vet inte hur det har gått till men nu för tiden så lägger jag mig tidigt, senast tio på kvällen och så vaknar jag senast nio på morgonen nästa dag. Det är verkligen en ny och härlig vana. Under tiden jag lagade mat förut testade jag min kamera lite och tog lite bilder på massa saker i köket:



C köpte ett påskägg tilll mig igår med massa onyttiga kalorier. Men hey det är ju tanken som räknas. Tack min prins för att du tänkte på din bebis. Men du vet att du borde ha väntat till påsk med att öppna den va? He he he.


Linserna som kokas för fullt.


Massa citron, olja och salt hade vi i våran isbergssallad.


Till maten vill jag dricka detta...


Min walk in closet måste städas igen...suck.


Nej nu ska Natita sova. Sov så gott kära läsare. Godnatt!
Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0