Förbjudet att röka

Jag vill verkligen hem. Dagen började inte bra och kommer förmodligen inte att sluta bra heller. Jag måste jobba i fyra timmar till men jag vet inte om jag kommer att orka vänta så länge. Jag kompar nog ut två timmar tidigare. Eller så får jag träffa på någon med positiv energi som fyller upp mitt tomma energiförråd. Föressten jag har sakta men säkert börjat med att sluta röka. Jag började lite lätt för en vecka sedan. Idag har jag bara rökt en halv cigarett, jag slängde halva för att det smakade verkligen skit. Jag hoppas att jag kan hålla mig stark och sluta innan augusti månad är slut. Det är inte gott att röka längre, det är vanan som fortfarande håller kvar mig...jag måste vara stark.

Jag saknar dig Chorizo, nu är det över en månad sedan vi sågs. Hoppas att du har det underbart i paradiset.

Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

Bra jobbat!!! :)

2009-08-17 @ 13:10:50
Postat av: ac

Hej,du vet jag spökar där :) Har varit där två gånger.Jag brukar inte titta på schemat vem som jobbar utan bara kommer o går. Nästa gång ska jag se till att träffa de som jag inte hälsar på än.. Saknar er!

Jag gör slut nu på semesterdagarna sen går jag på havandeskapsp. När allt har stabiliserat sig(hälsan o sånt) så hälsar jag förbi så snart jag kan. Jag passar på att umgås med släktingar nu när de har ledigt. Soon, my friend, soon... Saknar dig! Saknar er! PUSS o KRAM! HÄLSA ALLA! Sköt om dig!

2009-08-17 @ 14:56:20
Postat av: Emelie

Åh va du är duktig min lilla vän!!!! Jag har äntligen slutat helt också :-)

Vi vill gärna leka med dig!!!



2009-08-18 @ 12:12:23
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack! Jag älskar dig min vän!

2009-08-21 @ 21:00:52
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0