Inte min dag idag

Jag drömde att mamma dog inatt. Jag vaknade med ett bultande hjärta och två tårar längst båda kinderna. Å andra sidan var det väl skönt att få sova lite då jag inte har sovit någonting inatt känns det som. Nu håller en annan visdomstand på att växa ut, så nu ska man alltså pinas i några veckor så att den här jäveln kommer upp. Hela natten fick jag liksom sova med öppen mun för att inte någon tand skulle stöta emot mitt inflammerade kött. Nu är hela kinden uppsvullen. Och inte nog med det så är det pissväder ute och jag har fått tre enorma finnar. En på pannan, en på vänster kind och en på höger kind. Fan kan det bli bättre eller? Jo Chorizo är ju utomlands så vem ska nu vaxa mina armar? Chorizo jag behöver dig nu nu nu!

Just det, svininfluensasymptomen är som bortblåsta (oroa er icke!)

Nati.

Kommentarer
Postat av: cissi

stackars dig! det var säkert pga. visdomstanden som du hade feber... life is a bitch!

2009-08-11 @ 09:45:12
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men älsklingen då är det ju p.g.a tanden som du fick feber :-)



Sen har du ju förlängt din mammas liv, that's a good thing!

2009-08-11 @ 18:59:24
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Zorica

Saknar dig också!!! KOMMER HEM SNART...då blir det vaxa armar dags...pusss

2009-08-11 @ 20:54:37
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre nu! kram

2009-08-12 @ 16:38:09
Postat av: ac

Hoppas du mår bättre nu!kram

2009-08-12 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0