Angående schemat

Nu ska ni få höra på en riktig bitter Natalie. Så vill ni inte att jag ska förstöra eran dag med min negativa energi som jag kommer att sända ut genom datorn till er SLUTA LÄS NU! Jag fick det sämsta schemat av oss alla! Det finns ingen struktur överhuvudtaget! Det hoppar mellan att jag är ledig, sedan jobbar jag EN dag och sedan är jag ledig igen och jobbar igen. Jag fick två G-turer på en fredag kväll när jag är ledig hela helgen. G-turerna innebär att jag jobbar från 12:30 till 21. Och mitt i min långledighet som är på fyra dagar så ska jag in till jobbet i ynka fem timmar och sedan är jag ledig nästa dag. ÅH! Jag vet inte om ni förstår mig. Men jag är inte alls nöjd med det här schemat. INTE ALLS! Jag kommer definitiv inte kunna jobba kvar där. Speceiellt inte nu när jag och C går om varandra hela tiden med det nya schemat. Ska jag aldrig få träffa min sambo pga jobbet? Ska man verkligen offra så mycket för ett jobb? Nej, jag tror inte det. Jag tänker inte äventyra vårat förhållande pga jobbet. Vi kommer aldrig ses med det här nya schemat. Eller jo, en vecka ses vi ofta. Men det är en vecka på tolv veckor. Very very great. Just great!

Men än är det inte över. Så nu ska jag sluta vara så neagativ. Än kan jag kanske ändra lite på schemat för självklart får vi det. Men hur jag än vänder och vrider på det jävla schemat så blir det ändå inte bra! Åh Gud jag trodde aldrig att jag skulle känna mig så missnöjd som jag gjrorde idag, aldrig...

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fasen va segt =( Förstår att du är arg och besviken! Hoppas det löser sig någorlunda, det kanske är någon som är lika missnöjd som du???? Så ni kan byta lite dagar ;-)

Puss på dig

2009-02-16 @ 22:12:37
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

Ja fan emelie jag är såå missnöjd! Och det värsta är att det bara är jag, alla andra är nöjda. Bara frö att dom har lagt in mig där det fattas folk...fyfan

2009-02-17 @ 09:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0