Det här med porr

Jag satt och läste en sexblogg då det kom upp en annons om porrfilmer man kan hyra 24 hours. Hur gör man reklam för en porrfilm? Vad skriver man på baksidan för att locka till sig tittare? Eller är det framsidan som gäller? Eller själva namnet på porrfilmen? Så länge det är ett häftigt namn som "Latina goes wild" eller nått och en sönderopererad brud som suger på något (ni bestämmer vad) så vill killar hyra/köpa/titta? Eller?

För övrig så ligger jag i sängen (jag älskar den här säng-perioden) och tänker på någoting gott jag ska äta. Jag vaknade för en stund sedan och blev jättesugen på chips så det har jag ätit men vad ska jag nu äta?

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0