Hemma

Oj oj ov vilken rolig dag jag har haft. Chorizo kom som sagt och räddade halva min arbetsdag. Så fort hon kom så tjoff flög timmarna förbi och sedan blev klockan fyra och C hämtade upp mig. Vi åkte raka vägen hem till Emelie och Zoran och firade lilla tjockisen. Det var så roligt att få träffa min lilla älskling, mycket roligare än att träffa Emelie och Zoran (no offense my friends). Och som vi lekte! Jag sjung med min vackra röst och hon dansade med händerna i luften. Imse vimse spindel kunde få henne att le direkt! Vi köpte henne en tunika/hoodtröja och ett par adidas skor som hon visade upp så stolt när C fotade henne. Tyvärr är C inte hemma nu och han har med sig mobilen. Men om jag orkar så laddar jag upp bilderna så fort han kommer hem. Jag hade iallafall en jättetrevlig dag. Emelie och Zoran är världens bästa. Han världens bästa pappa (tills jag ger C ett barn) och Emelie världens bästa mamma+vän.

Jag är glad att du fortfarande efter 15 år finns i mitt liv Emelie lilla.

Tyvärr så kan man ibland vilka bra vänner man har. Men man upptäcker det snabbt igen så fort man bara umgås lite. Jag måste säga att jag har världens bästa vänner. Okej, ni är inte perfekta, men nära. (Och jag är definitiv inte perfekt, långt ifrån). Och ni alla tillfredsställer mig på så många olika sätt. Det är nog det bästa. Den senaste vännen som har fått en plats i mitt hjärta är Chorizo. Du tillfredsställer mig nog bäst! Ha ha ha, detta är bara ett skämt som jag och hon förstår och C då så klart...Massa pussar till er mina vänner! Och tack för att ni finns!


Nati.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det alltid lika roligt att jobba med dig :)

2009-02-15 @ 22:50:04
Postat av: Emelie

Vi älskar dig!!!

2009-02-16 @ 07:51:51
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0