Måndag

Hej på er! Hur mår ni alla? Jag mår jättebra. Har haft en bra dag, en riktigt bra dag. Jobbade som sagt till kvart i fyra och sedan hämtade C upp mig och så åkte vi till stan. C skulle klippa sig och medan han gjorde det så gick jag in i lite affärer och hittade världens present till C till alla hjärtans dag. Jag önskade jag kunde visa er här på bloggen men då kanske C läser bloggen (om jag tvingar honom då så att säga, men man vet aldrig). Iallafall, efter stan åkte vi till Freeport och gick runt där. De hade fått in jättefina vår-nyheter men det fanns ingenting som jag fastnade för direkt. C däremot hittade massa fina saker men bestämde sig till slut för ett par skor. Mycket fina skor måste jag få säga. Jag är dödstrött så nu ska jag lägga mig och sova gott. Inatt sov jag inte alls bra, det var ju fullmåne. Det sägs ju att man sover dåligt när det är fullmåne, och så sägs det en del om hur kvinnor blir vid fullmånde men det ska vi inte ta upp här nej nej.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj va nån har varit duktig under helgen! Det ser riktig fint ut i din garderob nu. Riktig hemmafru är du...heheh.

2009-02-09 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0