Me so very happy happy

Jag har nog världens bästa man. Jag har både fått tårta och kinamat men det bästa av allt var presenten! Fick äntligen en ny kamera. Woho. Kan ni förstå min glädje? Har lekt med den hela tiden. Det är så kul att få någonting nytt man kan leka med. Kameran är helt otroligt. En riktigt grym kamera fick jag. Jag har tagit helt underbara kort med den och känner mig som en riktig fotograf. Och nu är jag så oroligt mätt. Jag tuggade ju inte ens på maten bara svalde den. Och tårtan den var också riktigt god och fin och rosa. Med en dag som denna vill jag inget mera ha. Jag är mer än nöjd.


Jag älskar dig min prins.


Glad över den nya kameran som föressten är en Canon.


Det är ingen vanlig tråkig frukttårta som gömmer sig här.


Nej, det är ju en alldeles speciell rosa tårta till tjejiga lilla jag.


Mmmm gott!




C och Reina sitter på Reinas egna lilla säng.


Fin bild på rosen jag fick utav C.


Nu kära vänner ska jag mysa med C. Och ta massa massa kort. Äntligen! Inga mer suddiga bilder här inte!
Nati.


Kommentarer
Postat av: Zorica

Grattis på 22-års dagen!!!!! Din prins har ansträngt sig;)

2009-02-25 @ 18:29:35
Postat av: cissi

Grattis, grattis!

2009-02-25 @ 19:24:16
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: natalie svarar:

tack tack =)

2009-02-25 @ 22:02:43
Postat av: Emelie

Jag ska posa framför den på lördag ;-)

2009-02-25 @ 22:25:13
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0