Peruker





Nå vad tycker ni?



Jag tycker nog bäst om den första bilden. Det är min lilla kusins snövit-peruk. Den andra rosa peruken...vet inte vilken sago-prinsessa som har en rosa peruk? Jaja, sitter här i soffan nu mätt och belåten. Laxen blev la sisådär, lite torr men annars god. Stekte den nog för länge...men ni ska se mig när jag håller på i köket! Jag diskar, lagar mat och städar samtidigt. Inte undra på att man glömmer och låter saker stekas för länge då...Syrran fick tyvärr förhinder idag, någon annan dag syster min? Nu ska jag ta av mig de trånga jeansen och hoppa i mina mjukisbyxor.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHA!!! HAHAHAHAHAHA!!!! NOSTALGITRIPP till 1990-talet! Hon som sjunger Bailando du vet!!! hahahha Roligt!

2009-02-02 @ 22:55:38
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0