Skoj på jobbet kan man också ha

Jag har ett par gamla bilder från i onsdagskväll då jag jobbade kvällen med det goa gänget: Tess, Stina-lilla och Zorica. Jag och Tess älskar det här med photogenic...






Här drar Tess i min tröja så att den ska vara tajt och jag ska se gravid ut, lyckas vi? Hmm ja du.


Jag vet inte.


Tess, jag och Stina-lilla.



Frugan ville inte vara med på kort som vanligt. Zorica jag måste ju få visa mina läsare vilken vacker fru jag har. Men jag har tagit en bild i smyg på dig när du ligger här i min säng, med vid öppen mun och håret åt alla håll. Är du riktigt elak mot mig någongång (vilket jag vet att du inte kommer att vara men men) så lägger jag upp bilden här på bloggen. Puss på dig frugan min.

C har lovat att laga spagetti och köttfärssås idag vi får se om han kan hålla det han har lovat.

Nati.


Kommentarer
Postat av: Zorica

När lyckades du ta det kortet??? Jag jag en aning att du skulle ta nåt sånt men inte när jag sov...

2009-02-23 @ 22:54:06
Postat av: Anonym

DÅLIG UPPDATERING!!!

2009-02-24 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0