Söndag

Hur var eran dag igår? Min var...ja, vad ska man säga. Vi sov bort den. Tyvärr. Och på grund utav det så sov jag ingenting inatt, så ni kan ju tänka er hur trött jag är nu. Men morgonarbetet är färdigt och snart kommer min lilla chorizo så att halva dagen är nog räddad. Idag efter jobbet blir det kalas hos lilla Evelina som fyller ett år. Kan ni tänka er att hon har blivit så stor nu? Ett helt år har gått...Minns tillbaka på när jag var på Emelies förlossning. Hon var så duktig och stark. Kämpade mycket och till slut kom det ut en liten Evelina. Längtar till den dagen då jag får passa henne några timmar så jag kan busa med henne. Skämma bort henne och säga ja till allt hon vill. Det är det vi gudmödrar är till för....




Evelina i sommras...Jag vet att jag förstör bilden men hon måste ju ha en hatt och en ballong!

Kommentarer
Postat av: Zoran

Tack för att ni var med och firade Evelinas första födelsedag. Evelina hade kul och självklart vi med. Du och C är alltid välkomna,men det vet du redan.

2009-02-15 @ 20:02:34
Postat av: natalie

Tack själva. Vi hade det jättetrevligt. Och tack för mi casa tu casa det gäller detsamma för oss mi casa tu casa :D

2009-02-15 @ 20:41:37
URL: http://natitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0