Söndag

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår lite bättre nu som tur är så imorgon ska jag jobba igen. Hur har ni nu haft det i helgen? Jag har legat i sängen både igår och idag och titta på Girlylicious på kanal tre. Gud vad jag blev avundsjuk på alla de vackra tjejerna. Där var dom hur vackra som helst och där låg jag med rinnande näsa och mina fulaste kläder. Tro ni inte självförtroendet sänktes en del? Så det jag gjorde idag var att jag tog en lång dusch och sminkade mig och tog på mig lite finare kläder. Självförtroendet är på topp igen men jag fryser rumpan av mig så jag ska nog ta av mig de obekväma jeansen och hoppa in i mina mjuksbyxor.

Min nya idol är Veronica Maggio. Hon är underbar!


 

Har säkert massa vänner där ute som känner igen sig i den här låten...?

Kommentarer
Postat av: cissi

jag har också börjat gilla henne på sistone. det är svängigt:)

2009-02-02 @ 10:49:53
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hmm, har aldrig gillat henne riktigt men nu lyssnade jag lite och hon är heeelt okej ;-)

2009-02-02 @ 22:52:57
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0