Trött

Jag är så himla trött på allting. Ingenting går som jag vill. Ingenting är som jag vill. Ingenting blir som jag tänkte mig. Det är bara att inse, jag har blivit vuxen och alla problemen knackar på min dörr. Och jag välkomnar de utan att veta om vad de har för hemska saker för sig. Usch och tvi för detta hemska vuxna liv.

Men den här dagen har inte bara varit dålig, nej nej. Jobbade med Mariam idag och sedan efter jobbet träffade jag Zorica och vi fikade på de nya cafeet här på torget. Ett mycket fint och mysigt cafee. Dit måste vi gå igen, eller vad säger du Zorica?



Men allvarligt talat. Är det inte dags att denna oturen vänder snart?
Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

skickar lite positiva pussar till dig bonita! du verkar behöva det! Volim te

2009-02-12 @ 22:26:04
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Zorica

Ja absolut! Jag älskade stället och det var mysigt att umgås med dig:)

2009-02-13 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0