Utflykt med frugan

Nu är vi hemma igen. Vi tog en snabbis in till stan och hälsade på Cecilia och Zoricas vän Marina. Det var mycket trevligt att få träffa Cecilia och hennes man Neso igen. Jag tror nog att det var i juli vi sågs sist så vi hade mycket att prata om. Och Zorica hade ingenting emot det för då passade hon på att kolla in alla killar som kom och beställde mat (Cecilia och Neso äger en salladsbar). Ja det var en trevlig stund vi hade där. Och tack snälla Cecilia för maten! Den var riktigt god. Nej, förlåt tack Neso, hehehe. Det är ju du som gör den goda lasangen. Och till er kära läsare som vill äta en god lasange åk dit! Det ligger mittemot Åhlens på andra sidan mellan brunnsparken och lillabommen...jag ska ta reda på adressen.


Vi på väg till stan. Vi är inte så bleka i verkligheten...


Min fru.




Bamseportioner får man också. Detta är den bästa lasangen jag någonsin ätit!


Nu ska vi röka Zorica har tappat tålamodet. Ses sen!

Nati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0