Lördag

Usch, jag vet. Jag har blvit lite lat här på bloggen. Men jag har haft så mycket att göra. Man har ju även ett hem och en man att ta hand om. Inte för att min C kräver för mycket men i och med att vi jobbar som vi gör så är varje minut med honom dyrbar. Igår var Zorcia och Mariam här hos oss. Det blev matlagning, massa sång och rött vin. Vi klädde till och med ut oss (!) som tjejerna i Pussy Cat Dolls. Mariam tog massa bilder, men vi får se om de inte är för barnförbjudna för bloggen...he he he. Idag tog vi det bara lugnt men senare på kvällen var vi hemma hos ett par vänner till C. Det blev två födelsedagsfirande då tjejen och hennes son fyllde år. Mycket trevligt och roligt. Nu när vi kom hem har vi städat lite och nu ska jag sätta mig framför TV:n med C och mysa lite.

Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0