Hemma från Venezuela

Nu är vi äntligen hemma i Göteborg. Vilket helvete det har varit att ta sig hem! Först var det en stor kontroll i Caracas där vi fick gå igenom massa massa kontroller, de trodde tydligen att vi hade falska pass. Innan vi verkligen fick gå in och gå till gaten så fick vi gå igenom en "röntgen" där man kunde se enda in i skelettet det var häftigt men tröttsamt. De hade ju redan kontollerat oss så många gånger så vart mer skulle vi kunna gömma knark tänkte jag. Iallafall på grund utav alla kontrollerna som inte bara drabbade oss så blev vi försenade och missade flyget till Göteborg från Paris. Så där fick vi vänta på ett nytt flyg som skulle ta oss hem. Inte nog med det så fastande vårat bagage i Paris så nu har man ju ingenting här hemma. Mina fötter är svullna, jag har ont i nacken och jag saknar Venezuela. Vilket hemskt väder det är i Sverige.

Nati.


Kommentarer
Postat av: Zoran

Åk tillbaka till dig hemland om det är så hemskt här!

2009-07-30 @ 10:08:30
Postat av: natalie

hahaha det är ju inte mitt hemland, hehehe din jävla rasist!

2009-07-30 @ 19:33:00
URL: http://natitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0