Nästan färdig

Puh! Nästan två timmar senare tror jag att jag är färdig med packningen...det blev 5 klänningar,15 toppar oc h 7 kjolar samt 3 par shorts. Ska ta med mig fyra olika koftor i fyra olika färger ifall ifall, man vet ju aldrig om det blir kyligt där borta på kvällarna. Det fick bli en grå, en gul, en svart och en vit kofta. 12,5 kilo väger nu väskan. Och då har jag inte packat ner alla mina hygienartiklar och smink m.m men de får smyga ner i C's väska. Haha. Han kommer ju inte ens ta med sig hälften så mycket kläder som jag, killar vet ni. Medan vi tjejer tänker "men tänk om jag vill ta på mig den..."

Vi får ta med oss 20 kilo så jag hoppas på att väskan väger högst 15 kilo när jag verkligen är färdig med packningen. Åh jag kom på två bra saker till som jag inte har skrivit upp på listan. Samarin och en kortlek! Att jag inte tänkte på det innan. Jag tar med mig ett par höga skor OM jag skulle få för mig att vilja pinas en hel natt därborta. Utav tidigare erfarenhter känner jag på mig att jag bara kommer att gå runt i mina platta sandaler men som sagt OM...Gud vad klockan är mycket nu. Och jag är inte ens trött! Sa jag att jag och C vaknade klockan två idag. Alltså två på eftermiddagen...Herregud säger jag bara. Inte konstigt då att jag fortfarande är pigg och glad nu när klockan närmar sig två.




Denna underbara diskhög väntar på mig eller C imorgon. Jag hoppas på att C tar initiativet imorgon, det har han gjort nästan varje dag nu, hihi.


Nej bort från datorn nu, men vad ska jag då hitta på?
Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va duktig du är som lyckades ta bort några plagg! snart åker ni herregud!!

2009-07-11 @ 10:33:45
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: ac

va spännande!

2009-07-11 @ 10:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0