Sunday

Hoppas allt är bra med er. Här är allt fint fint. Men jag är sjukt stressad! Imorgon väntar en intensiv dag. Massa måste göras. Vi ska tvätta, växla pengar, packa C's väska, packa färdigt min väska, Chorizo kommer hit och vaxar mina armar och massa folk kommer över. Puh, jag kommer att sova hela resan dit så utmattatad jag kommer att vara. Men det är bara imorgon kvar och sedan åker vi. Jippy! Jag vet att det har blivit mycket snack om resan nu men jag är så exited, det ska bli så spännande att resa dit. Vi åker ju inte till vilken trygg semesterort som helst, utan till Isla de Margarita. En ön som inte alls har hängt med utvecklingen som vi har här i våra semseterorter i Europa. Men det här kommer att bli riktigt spännande. En sådan här resa kommer vi aldrig mer kunna göra om sedan om vi har barn för när vi har barn kommer man ju självklart vilja åka till de populära och trygga semesterorterna.

Imorgon måste jag köpa en adapter, korsordstidningar och så var det någonting mer...? Äh jag kommer väl på det snart.

Bilder från idag:







Miki var så duktigt och bäddade våran säng som vi hade glömt att bädda idag (fy skäms på oss). Sedan hjälpte hon mamma att torka besticken och så gjorde hon iordning i min garderob. Nu står alla skor fint på sin plats. Fyra år och redan pedant, bra eller anus?

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0