Svettigt

Åh jag är helt svettig, det skulle sitta bra med en dusch nu men orka duscha igen, hehehe. Jag fastnade på youtube ett par timmar och har försökt lära mig dansa massa olika danser. Samba, salsa och bachata blev det. Samban sket sig totalt och salsa kan jag väl redan men Gud vad jag vill lära mig dansa bachata. Dansen är så sexig ch sensuell. C visade mig två videos på youtube för någon månad sedan och sen dess har jag blivit helt galen i bachata. Titta bara på på de sexiga tjejerna. Avis blir jag men jag klappar mig själv på axeln och tänker på att de är proffesionella dansare (hoppas jag iallafall).



Nej så till hösten har vi bestämt att vi ska börja dansa bachata. Mer om det till hösten då. Nu väntar jag på att Claudio och Lorena ska komma hem. C har varit i Åmål och hämtade de där.
Vi hörs imorgon.
Nati.

Kommentarer
Postat av: Tess

Heeeeeeeeej baby!!

Snacka om att bli sugen på att börja dansa Bachata =)

Säg t om du hittar nånstans man kan börja me detta sååå......

Iiiiiiiahhhh läcker o sensuelle me like heheh

Puss min vackra blomma =)

2009-07-22 @ 08:48:24
URL: http://tesssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0