Venezuela

Hej pa er! Hoppas allt ar bra med er. Jag har det sa javla bra. Detta ar ett riktigt paradis. Det gar inte att beskriva med ord hur underbart det ar har. Vita strander, piña coladas och massa salsa musik som strommar ut fran barernas hogtalare. Vi far horas en annan dag men jag vill bara att ni ska veta att jag mar bra. Mamma, pappa och resten utav familjen jag saknar er och onskar att ni var har med oss. Vanne sag till mamma att de spelar massa Ana Gabriel musik har, hon hade alskat det. Och grattis pa fodelsedagen syrran min, pussa mamma fran mig och halsa grattis i efterskott till henne med. Hoppas du far en fin fodelsedag.

Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

Vad roligt för er! Forsätt att ha det underbart.. sköt om er1 Pusss!

2009-07-22 @ 13:45:28
Postat av: Emelie

Jag längtar tills du kommer hem!

2009-07-24 @ 09:06:37
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Idag kommer ni hem!!!!!!! WIIIE!

2009-07-28 @ 12:46:37
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0