Vi stannar i Göteborg

Resan till Stockholm blev tyvärr inte av. Det varnas för storm i hela landet så vi ville inte riskera att fastna i massa vatten på väg till Stockholm för vem skulle kunna hjälpa oss mitt ute i bushen? Sen så hade vi väl fått köra i 70 km/h hela vägen upp och när hade vi kommit fram då? Nej rätt beslut taget. Så istället åt vi en sen frukost, för gissa vem som vaknade klockan ett? Herregud vad har hänt med oss? Det måste vara vädret och att det är kolsvart i vårat sovrum nu när vi har tapetserat om.

Nej nu tänkte jag vila ännu mer och börja läsa en utav dessa böcker som jag fick låna utav Janelli. Både hon och hennes man Eric rekomenderade Godnatt Mister Tom så jag börjar nog med den. Egentligen skulle jag börja läsa böckerna när vi sitter på flyget på väg till Venezula men vad ska jag då hitta på nu?





Jag idag. Och nej jag ska inte börja med Dagens Outfit för så mycket kläder äger jag inte. Hehe. Men visst gör lite bilder bloggen roligare? Här har jag iallafall på mig min favoritskjorta från Vila.


Nu har vi fått besök utav Björn så jag ska nog vara lite social.
Nati.


Kommentarer
Postat av: Emelie

JAAAAAAAAAAAAA!!! då måste vi ses!

2009-07-09 @ 22:33:22
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0