What to do what to do?



11 klänningar
13 kjolar/shorts
21 toppar

What to do what to do? Jag vet ju att jag inte kan ta med mig allting men jag vill! Jag kommer ju inte ens hinna bära alla klänningarna, kjolarna och shortsen...men TÄNK om jag vill ha just den blommiga kjolen när vi är i Venezuela och den ligger hemma i kalla Sverige? Nej vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska prova alla dessa plagg och verkligen känna efter om de sitter bra och verkligen tänka igenom om jag KOMMER att ta på mig de i Venezuela. För tänk om jag hittar massa fint i Venezuela som jag inte kommer att få plats med i väskan? Jag hör av mig senare för att se om jag har lyckats ta bort något plagg.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0