Hemmafru

Hej på er! Idag är man en hemmafru igen (när är man inte det?) Jag håller på att tvätta och städa undan här hemma. Imorgon kommer Claudio, Lorena och lillen hit igen. Det ska bli kul, det var ett tag sedan man träffade dem. Lillen måste vara jättestor nu, jag undrar om han har börjat krypa ännu? Nej men det ska bli härligt med ett litet barn här i lägenheten, ingenting är bättre än att bli väckt utav ett glatt barn som pratar (om man har sovit ut då förstås, hehe). Tyvärr blir deras vistlese kort då de åker hem på lördagen igen men till semstern så ses vi igen. Då är det nog dags för oss att åka upp till dem och festa på La Isla igen skulle ju inte vara fel. Vi firade ju det nya året på La Isla och jag hade det jätteskoj, man kan jämnföra det med Rio Rio här i Göteborg fast La Isla är nog ett lite bättre ställe. Lite större och roligare då det är massa nytt folk.

Emelie och Evelina kommer hit idag, det ska bli så kul! Mamma kommer också hit och ska laga mat till oss. Skönt att man blir bortskämd då och då. Jag vill ge min mamma, pappa och svärmor ett litet barnbarn snart. De skulle bli så glada. Och sen kan mitt barn bli bästis med Evelina, tänk va roligt.

Tror jag kom bort mig här lite, pratar om massa olika saker. Men det är jag det. Jag och mina drömmar.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket för idag!! Och tack till snälla Anyela som lagade så goood mat till oss :-)

Puss

2009-06-16 @ 19:20:56
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

tack själv! det var så trevligt att ha er här :)

2009-06-16 @ 20:21:47
URL: http://natitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0