Kvällen före midsommarafton

Åh vad jag är trött! Jag jobbade bara i fem timmar och känner mig helt slut. Det är väldigt tungt på jobbet nu, det har aldrig varit så här tungt innan. Inte nog med att det är tungt, det finns så många vikarier nu så arbetet blir dubbelt så jobbigt. Det är jobbigt att jobba med vikarierna som inte känner till rutinerna och de gamla lika bra som vi andra gör. Skönt att jag snart går på semester i allafall. Vad skönt det ska bli att ligga på någon fin strand med min prins bredvid mig och en drink i handen. Nej mannen min vill ha datorn nu. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Zoran

Jaha...vad har hänt sen kvällen före midsommarafton då??? C´mon,börjar bli frustrerad här. Uppdatera är du snäll! Behöver min dagliga dos av Natitas funderingar.

2009-06-21 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0