Lördag

Hej på er! Hur har ni spenderat den här dagen? Jag vaknade ganska tidigt men sedan efter frukosten så blev jag jättetrött igen så jag la mig och sov ändå till klockan tre. Sedan fick jag mig ett ryck och städade hela lägenheten. Så nu doftar det så fräscht och gott här hemma. Jag har fått tre små jobbiga flugor här hemma som inte vill flyga ut. Jag har försökt döda de med spray och försökt suga in de i dammsugarn men ack vad de är snabba. Jävla flugor, de irriterar mig jättemycket. Chorizo kommer snart hit, hon kanske vet hur jag ska ta kål på de? Vad hittar ni på för skoj en kväll som denna? Chorizo och jag ska ha en tjejkväll och dricka lite vin och bara vara. Mannen min är inne i stan och gör den osäker. Hoppas du har det skoj ikväll min prins och jag vill att du ska vara hemma innan midnatt punkt.

Nej kära vänner, ska ta fram lite saker här hemma till tjejkvällen. Frugan min kommer snart.
Trevlig kväll på er!
Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag önskar jag kunde varit med idag, det hade avrit så skoj :-)

Men på onsdag är det din och min dag! Don't forget my dear friend :-)

2009-06-13 @ 21:16:08
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0