Onsdag

"Städa, städa varje onsdag och varenda dag som är fin, det tycker jag är pin". Nej men måste man så måste man. Ska städa fint här hemma idag för att resten utav veckan är jag ledig och då ska jag åka och bada varje dag. Ja ni ska veta att det ser ut som fan här hemma. Jag har inte städat sedan C's bror med familj var här. Som tur var så städade min prins när de åkte men ni vet hur petig jag är. Jag ska ta hela toaletten med klorin och moppa golven och städa rent hela köket. Lite kaffe hade suttit bra så att jag får lite energi.

Nu har jag gjort en lista på allt vi måste ha med oss när vi reser bort. Linsvätska, nål och tråd, panodil, myggspray åh PLÅSTER kom jag på nu! Måste spinga och skriva i det i listan.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0