Saknar dig

Åh vad jag saknar min andra halva. Han är iväg på en utbildning med facket men snart är han här hemma med mig igen. Det känns verkligen tomt att vakna upp utan C vid min sida. Man får liksom ingen bra start på dagen. Jag vill att han ska komma hem nu nu nu så jag kan krama honom och pussa på hans underbara läppar. Vet ni att vi firar ett år ihop nästa vecka? Ett helt åt har gått, det är helt otroligt. Från ingenstans dök han upp i mitt liv och nu ett år senare är vi mer kärare än någonsin (iallafall jag). Nej det är otroligt att ens liv kan förändras bara så där. Det kallas ödet kära vänner. Vi firar i alla fall våran ett årsdag lite senare när vi är utomlands bland palmer på en vit strand. Jag längtar! 









Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0