Jävla kapitalister!

Åh jag kunde inte sova inatt. Det här med valet gjorde mig sömnlös. Hur kan folket i Europa rösta som de gör? Jag minns inte i vilket land det var men det var ett land som hade röstat fram ett muslimsk och invandrarfientligtparti in i parlamentet. Herregud vart är världen på väg egentligen?! Åh jag är så besviken...massa extrema högerpartier som fick massa röster i hela Europa. Vad kommer hända med alla flyktingar som behöver hjälp? Nej jag är besviken på mänskligheten, att vi kan låta egoistiska, kapitalistiska höger extrema partier komma in i europaparlamentet och låta de bestämma över hur våran vardag ska se ut. Ni vet väl att 6 av 10 frågor som bestäms där nere i Bryssel påverkar oss här hemma i Sverige? 6 av 10 frågor det är inte lite det. Vi påverkas mer än vad ni tror.

Men jag är så förvånad över det här med sverigedemokraterna också, hur kunde de få så måga röster? Det fattades bara några procent till och ett till invandrarfientligtparti hade fått en plats i parlamentet. Nej Sverige hur röstade ni egentligen? Frågan nu är vilken sida piratpartiet tillhör. Deras partiledare är ju en gammal folkpartist så ja de måste ju tyvärr tillhöra högern de med. Fyfan. Fyfan.
 

Nati.

Kommentarer
Postat av: Zoran

Det är demokrati det.

2009-06-08 @ 11:52:00
Postat av: Anonym

ja tyvärr utnjyttjar ju de onda krafterna demokratin

2009-06-08 @ 17:50:58
Postat av: natalie svarar:

ja tyvärr utnyttjar ju de onda krafterna demokratin

2009-06-08 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0