Besviken

Usch jag är så besviken på så många i min omgivning. Hur kan man göra som man gör när man är över 20 år? Fan ibland måste man stoppa sig själv och fråga sig vad fan man håller på med. Man kan inte leva som en omogen 14-åring hela livet. Hur kan människor vara så elaka och dumma? Nej fan jag drar mig undan som jag alltid gjort. Tyvärr. Är det hopplöst så är det. Tur att man har ett fåtal bra vänner i sitt liv som förstår en. För egentligen så borde jag väl kämpa för dessa personer men nej fan jag orkar inte. Hade det varit för två år sedan så fine ok. Men jag har blivit så känslokall på sistonde, jag undrar om det är ett skydd jag har skapat omedvetet. För att när jag får höra hemska saker så mår jag dåligt över studen men sen glömmer jag bort det hemska efter en liten stund. Jag kanske har blivit sårad och besviken för många gånger så att jag har lärt mig att förtränga bort vissa känslor? Äsch, jag vet inte. Men livet är fan ingen dans på rosor. Och som den drömmaren jag är påverkas jag mycket av det här. Vad ska jag drömma om nu när livet är så hårt och ingenting blir som jag vill?

Nati.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du ska vara negativ hela tiden,du måste kunna se de från den postiv..för att det ska kunna klara sig i livet så kan man inte vara negativ mot alla och allt..

2009-03-26 @ 23:42:44
Postat av: Anonym

vad du ska vara negativ hela tiden,du måste kunna se det från den postiva sidan,för att ha det bra i livet så ska man inte vara negativ mot alla och allt..när jag läser din blogg så verkar det som att du har ett bra och trygg liv..va tacksam för det du har!!

2009-03-26 @ 23:45:53
Postat av: natalie svarar:

jo jag vet jag är väldigt negativ. men om ni bara visste. det händer saker i mitt liv hela tiden, inte bra saker och saker jag inte vill skriva om i bloggen...men jag vet jag har det iallfall ganska så bra så jag måste uppskatta det mer

2009-03-27 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0