Dyra taxi

Hej på er! Jag har faktiskt saknat bloggen lite. Jag har haft fullt upp med att jobba därav den dåliga uppdateringen. Men nu är jag tillbaka. Usch usch usch vilken jobbig helg det här varit. Jag är så glad att det är över och att jag nu är hemma i min goa varma säng. Idag spelade jag rik och tog taxi till jobbet då min buss åkte framför ögonen på mig. Nästa buss skulle komma inom en 35 min så jag bestämde mig för att ta en taxi för att inte komma försent. Jag borde ha kommit försent. Jag fick betala 130 kronor för den korta sträckan till jobbet. Nej, nästa gång kommer jag försent istället.

Nu ska jag sova lite. Hoppas eran helg har varit bättre än min.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0