Godmorgon!

Varje gång jag skriver så så tänker jag på Chorizo. Både jag och hon säger så till våra pensionärer samt arbetskamrater varje morgon. Men vi säger inte bara godmorgon. Nej nej det är guuuuumoooorrrroooonnn! Ja vi låter iallafall som ett par riktiga göteborgare och kan tala göteborska en hel arbetsdag. Sedan när jag kommer hem från jobbet hotar C med att göra slut om jag inte slutar prata göteborska. Ha ha ha nej vi kan ha det riktigt kul på jobbet. Idag har jag varit ledig i hela fyra dagar och jag saknar mina tanter och gubbar. Men snart kära ni, snart kommer jag. På torsdag kommer jag och jobbar på kvällen.

Vad händer idag då? Jag väntar på papi som ska komma hit och tapetsera om de sista rummet. Fyfan vad vi har varit sega med det. Nu är det bara sovrummet kvar att tapetsera. Ska se om kan ta en före och efter bild på vårat sterila och vita sovrum.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0