Onsdag

Hoppas ni alla mår bra. Jag mår också bra. Det är så konstigt att man en dag kan må så jäkla dåligt och nästa dag mår man som om ingenting har hänt! Börjar jag bli manodepressiv tro?

Idag är jag iallfall energisk och pigg. Jag har diskat, städat och dammsugit. Nu ska jag bara laga lite mat till mig och min man som kommer hem om en stund. Emelie har ju alltid varit min inspirationskälla till mat så idag gör jag som hon gjorde häromdagen,hemmagjorda köttbullar! Hoppas C tycker om de, men han tycker om allt min man. Och idag ska vi storhandla! Åh vad jag längtar. Jag storhandlar heller än går runt i stan och shoppar. Vad har hänt med mig? Snacka om lillgammal asså! Hahaha! Nej men idag måste vi verkligen storhandla, kylskåpet är så tomt så tomt

Vi hörs senare!

Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0