Jag slutar blogga

Ja ni har väl redan säkert märkt att jag inte bloggar längre. Jag känner tyvärr inte att jag har något intresse i detta längre. Jag brinner för så mycket mer nu. Visst har det varit kul att ha bloggen i snart två år. Ni har troget följt mig och jag har tyckt att det har varit jättekul att få ha er som läsare och samtidigt har det också varit kul att genom bloggen få berätta viktiga saker för er som tex politik. De senaste två veckorna har jag bara hållit på med facket och med politik...

Att jag nu lämnar er är just på grund utav det. Jag vill och ska engagera mig mer i politik. Cristian, mannen jag älskar och som har öppnat mina ögon har jag allt detta att tacka för. Han berättade för mig om vilka orättvisor det finns här i världen. Han berättade för mig att det är viktigt med politik, inte TRÅKIGT. Det handlar ju om våran vardag. Men jag har som många andra levt i min trygga bubbla och inte brytt mig om vad som händer omkring mig. Men nu är den bubblan sprucken och Cristian har öppnat mina ögon.

Om inte JAG engagerar mig hur ska jag då få det som jag vill ha det? Om inte jag engagerar mig då kommer allt era svenska föfäder skapade för hundra år sedan försvinna (historian om de svenska facken förklarar allting om hur Sverige blev uppbyggt, det var vanliga arbetande svenssons, alltså sossarna som byggde upp Sverige och våran välfärd). Om jag inte engagerar mig och berättar för andra att moderaterna vill förstöra våran välfärd, ta bort lagar som gynnar oss arbetare men inte arbetsgivare ja vad kommer då att hända?

Ja ja jag vet vad ni tänker "du kan inte ändra på allting själv..." nej, det vet jag att jag inte kan MEN jag kan nå ut med mitt budskap till andra. Och jag gör det varje dag och jag lyckas! Jag har precis börjat lära mig och engagerat mig. Jag kan inte mycket men idag kan jag mycket mer än vad jag kunde för tre månader sedan. Idag är jag såpass kunnig att jag kan föra en debatt och vinna, hehehe. KUNSKAP ÄR MAKT kära vänner. Jag andas politik nu.

En sak jag vill avsluta med:

Marian Radeski 
Han är en polsk, nationalekonom som har lärt upp både våran statsminister Fredrik Reinfeldt samt våran finansminister Anders Borg. Glöm inte det. Han har LÄRT upp de, alltså har de hans tänkesätt!


Jag hoppas och tror att moderaterna kommer att förlora sin plats i regeringen och att vi röstar fram Sossarna igen. Jag hoppas på att ni inte glömmer att vara solidariska och mindre egoistiska.

Jag hoppas verkligen att jag har kunnat nå ut till någon där ute. Engagera er, gå på fackliga kurser (ni som är arbetslösa får också gå), kräv eran rätt. Facket kan hjälpa er med alla era frågor. Gå på fackliga utbildningar. Det var där jag fick lära mig mycket.

Ha det nu så bra och tack för denna tid...(någon dag kanske jag kommer tillbaka men nu känner jag att jag kan nå ut till mer folk på facebook...)

Nati. (som föressten har varit rökfri i 9 dagar nu =))

Kommentarer
Postat av: Zorica

Va tråkigt att du slutar blogga:( Men jag förstår beslutet...

2009-10-21 @ 20:27:40
Postat av: Zoran

Okej det är dags att fly igen. Känner att en revolution är på gång :)

2009-10-21 @ 23:31:29
Postat av: Emelie

Haha jag älskar dig, emn det låter som att du gått med i en sekt!!! haha



KOm och hälsa på oss snart, du ,åste ju se din GUDDOTTEERS nya rum :-)



Puss

2009-10-22 @ 19:22:03
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vem är du och vart är min Natalie!

GE HENNE EN CIGG FÖR GUDS SKULL!!

2009-10-26 @ 12:02:26
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina dammar och harrar och kärra vänner!

idag den 26/10/09 kl:22:00 kommer jag att arrangera en borgerlig begravningsceremoni för "Natitas blogg" där jag kommer att lägga fram mina sista upplevelser av bloggen och även att dela med mina erfarenheter med er gällande "Natitas blogg" och bortgång.



ni är hjärtligt välkommen

enligt "Natitas blogg" önskan har begravningsceremoni en individuell karaktär, dvs. att försöka undvika kollektiva sammanslutningar

valfri klädsel.

Tänk gärna på anti-fackföreningsfonden bg 408-9214



som sagt 22:00

2009-10-26 @ 15:43:04
Postat av: Anonym

p.s. damar och herrar

2009-10-26 @ 17:03:56
Postat av: Anonym

p.s. hhehehheheheh damer och herrar fan oxa

2009-10-26 @ 17:05:40
Postat av: Anonym

vaa hemskt natta nu har ja inget att syselsätta mig med på vardagarna detta är tragiskt att du ska göra ett sådant beslut...:( en lessen läsare

2009-11-15 @ 18:23:19
Postat av: Emelie

Tänk att jag FORTFARANDE av ren vana går in här flera ggr varje dag....



Vi saknar dig!

2009-11-16 @ 11:02:15
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Fresh

hörru nattii...

äntligen hitta ja fram till din blogg men du har slutat blogga??



Ähh tycker du ska forts va aktiv inom det du sysslar med för du verkar gilla det

men sluta blogga??!! inte nu när ja hitta hiiit:(



Sett bilder på din fina mage:)

Hoppas allt går bra för dig. kram turk-vännen fresh;)

2010-11-10 @ 10:49:34
URL: http://freshangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0