14 september

Hejsan! Hoppas ni alla mår bra. Jag mår jättebra. Har på sistonde gått igenom några jobbiga saker men nu tror jag att allting är bra igen. Allting har ju en mening, ellerhur? Ödet, karma, Gud...yes det är bara att välja. I detta fallet så tror jag på att det var ödet och Guds mening, för karma kan det väl inte vara? Jag är ju en bra människa och jag är bra mot min omgivning. Så karman kan väl inte straffa mig bara så där väl? Om en liten stund ska jag träffa Chorizo och vi ska iväg på ett litet äventyr. Present ska inhandlas och så får vi se om jag hittar något till mig själv.

Nu har både jag och Chorizo anmält oss till Facket för er under 30. Det är en utbildning om allting som har med facket att göra, den kommer att vara i hela tre dagar. Vi ska bli kunniga och förhoppningsvis så kanske någon av oss kan ta på sig rollen som fötroendevald snart...Snart (om ca ett år) ska vi ju rösta fram ett nytt parti som förhoppningsvis kan hjälpa oss ur krisen. Jag ska köra på som vanligt med att försöka lära er som inte kan så mycket om politik. Alltså kör jag snart igång med kategorin politik. Det ska bli så spännande och roligt.

Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

Satsa och kör på! :)



..och DU är en bra människa! Men även dåliga saker händer bra människor, tyvärr. :(

2009-09-14 @ 16:38:50
URL: http://http//titing.blogg.se
Postat av: cissi

vad fint med lite utbildning, kul att du har hittat något som du gillar (politik) och bra att allt är bättre på krisfronten!

2009-09-15 @ 07:06:07
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: Anonym

hummmmmmm!!!

intressant!!



Att ni två kommer att bli effektiva i fackliga frågor, skapar en oro. det känns att ni har kokat ihåp nåt mot världskapitalism (hehehehhe) och hur du har lyckats att rekrytera Tsori i det hela, hon som va en trogen högersympatisör,,,



förutom den instruktiva delen av denna kommentar vill jag önska dig lycka till :)förhoppningsvis kommer ditt blogg omvandlas till en politisk diskussionportal



hej

2009-09-15 @ 20:28:06
Postat av: natalie svarar:

tack tjejer för era fina ord :)

du den anonyma lilla saken:

klart som fan att man ska ora sig om vi två går ihop och ska strida för våra rättighetr...hahaha det kommer nog att sluta illa...och TSORI var en högersympatisör innan jag började lära henne ett och annat om den orättvisa värdlen, jag hoppas verkligen att bloggen omvandlas till ett ställe där vi kan debatrera, det skulle ju bli super! :):):)

2009-09-16 @ 20:37:45
Postat av: Emelie

Me love you long time :D

2009-09-16 @ 20:50:41
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0