En kvinnas möten

Vilken vecka det har varit! Så otroligt intensiv men ändå lugn...nu kära vänner är jag ledig i hela fyra dagar och det ska bli så underbart att få vila ut. Eller vila och vila jag kommer ju inte att spendera dagarna med det jag älskar, nämligen att bara "vara" men jag kommer att kunna sova ut varje dag.

Just det jag glömde ju berätta att jag, Chorizo och resten utav gänget ifrån jobbet var på en föreställning igår. Det var Anna-Sara på jobbet som hade en utav huvudrollerna i föreställningen som hette En kvinnas möten. Det var teater/opera. Första gången jag var och tittade på opera, de sjung så vackert tjejerna. På vägen dit så blev det självklart bilder på oss när vi sitter i spårvagnen. Vad är det med oss och spårvagnar?

Det blev en tidig men trevlig kväll.

Hoppas ni mår bra.
Nati.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att ni började ta en del av "finkultur" men jag tror inte att ni kände njutning av att gå på opera. och i och med att du har lite vänster tänkande så du skulle ABSALUT bojkotta det eftersom den skapar klassklyftor mellan rika och fattiga,,,,

strunt i allt det här visst e Tsori söt på alla bilder? hon har säkert sovit under hela förställningen,,,, jag kan inte säga mer än "lilla vedena då"



p.s. all makt åt I.M.B

2009-09-16 @ 22:46:24
Postat av: Anonym

obs!

du är också söt på alla bilder

2009-09-16 @ 22:47:36
Postat av: Emelie

Åh jag har heller aldrig avrit på opera, det får vi gå på nångång!!



Have a lovley day darling!

2009-09-17 @ 08:54:55
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

ja tsori är så söt, sötaste tjejen i heeela världen :) föressten så har vi ju ett mer vänstertänkade i göteborg så det kostade oss bara 20kr att titta på operan. solidaritet min vän

2009-09-17 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0